3d-text-2015Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, warto więc podsumować na stronie swoje osiągnięcia.

Takie podsumowanie może być okazją do zarobienia dodatkowych pieniędzy dla firmy. A dlaczego?

Przede wszystkim – ludzie ufają firmom, które mają pewien staż i pewne doświadczenie. Firma, która działała od dwóch lat będzie naturalnie budziła większe zaufanie od firmy, która powstała miesiąc temu (zwłaszcza w dobie wielu oszustw internetowych takie zaufanie na wejściu jest bardzo niskie). Jeżeli umieścimy na stronie informacje o tym ile udało nam się zdziałać przez cały 2015 rok, budujemy więc wizerunek firmy, która jest warta zaufania, działająca od dłuższego czasu, z klientami, którzy są zadowoleni z jej usług, etc. I to pierwszy powód dla którego warto umieścić na stronie podsumowanie roku.

Druga sprawa – ludzie lubią retrospekcje – pewnie dlatego na Facebooku taką popularnością cieszą się podsumowania roku czy podsumowania znajomości. Takie podsumowanie pozwala cofnąć się w czasie i na chwilę zapomnieć o tym co jest dziś do zrobienia, a w zamian powspominać jak to fajnie było dawniej (jak byliśmy o rok młodsi, piękniejsi, etc.). Podsumowanie roku naszej firmy może więc wzbudzić w ludziach nastrój samodzielnego podsumowania roku, nastroić ich pozytywnie i być może ten pozytywny nastrój przeniesie się na odbiór naszej firmy. Kto wie, może ktoś po takim podsumowaniu nawet polubi jakiś nasz post na Facebooku 😉

Trzecia sprawa – w podsumowaniu możemy się czymś pochwalić i zyskać uznanie naszych klientów. Takim przykładem są podsumowania Lotnisk, które chwalą się ilu pasażerów udało im się przewieźć. To daje szansę ludziom poczucia, że są razem, są w pewien sposób połączeni, a to buduje związek klienta z firmą, co może się przełożyć na to, że i w przyszłym roku taki klient zechce skorzystać z naszych usług/naszej oferty.

I czwarta sprawa – podsumowanie daje dobry punkt startowy do tego, co już za chwilę, do nowego roku, nowych promocji, nowej szaty graficznej, nowego „czegoś”. Ale o tym w kolejnym wpisie 🙂

Jak więc wypada Wasze podsumowanie w tym roku? Ile osób odwiedziło Waszą stronę? Ile skorzystało z usług? Pochwalcie się tym. Bo to ważne :))