Od 1999 roku proponuje klientom innowacyjne rozwiązania i wyznacza trendy w biznesie. To platforma, która pozwala firmom rozwijać się lepiej i szybciej. Mowa o Salesforce – liderze wśród systemów do zarządzania relacjami z klientami. Jakie są jego możliwości? Co zrobić, by dostosować go do indywidualnych potrzeb i zintegrować z już używanymi narzędziami?

Uporządkowanie procesów i zwiększenie sprzedaży

Inwestycja w niezawodny, bezpieczny, innowacyjny i regularnie aktualizowany system CRM to szansa na rozwój i umocnienie pozycji. Dzięki rozwiązaniu takiemu jak Salesforce nie jest ona zarezerwowana tylko dla wybranych. Realną szansę na poprawę wyników i zbliżenie się do klientów ma każda firma, niezależnie od charakteru działalności oraz liczby pracowników. Wystarczy, że skorzysta z możliwości, które przynosi Salesforce. A jest ich naprawdę wiele – od uporządkowania procesów biznesowych po zwiększenie sprzedaży idącej ramię w ramię z przemyślanymi działaniami marketingowymi i responsywną obsługą klienta.

Salesforce to kompleksowy system w chmurze składający się z kilku rozwiązań, które, dzięki wsparciu Partnera Salesforce, można skutecznie dostosować do indywidualnych potrzeb, a także wyzwań, z którymi mierzy się konkretna firma. Taka specjalistyczna pomoc wydaje się niezbędna, by implementacja systemu przebiegła zgodnie z planem i nie pochłonęła więcej środków, niż określono. Zanim zdecydujesz się na współpracę z konkretnym partnerem oraz powierzysz mu przeprowadzenie transformacji swojej firmy, upewnij się, że podobnie jak to narzędzie, zapewnia on elastyczność i dąży do sukcesu klienta.

Zespół certyfikowanych specjalistów Salesforce

Żeby poprawić jakość obsługi klienta, zwiększyć przychody albo dostosować działania działu sprzedaży do nowych warunków, warto sprawdzić, czy konkretny Partner Salesforce może pochwalić się sukcesami w realizacji projektów z takich obszarów. Wybierając zespół, który zbudowany jest z certyfikowanych specjalistów Salesforce mających doświadczenie w takich wdrożeniach, możesz być pewien, że zrozumie Twoje potrzeby. A zanim zacznie już działać, zaproponuje Ci kilka rozwiązań i wyjaśni, co będą one oznaczały dla Ciebie i Twojej firmy.

Doświadczenie, ekspercka wiedza i dostosowanie się do potrzeb klienta to wyróżniki, dzięki którym uda Ci się rozpoznać zespół godny Twojego zaufania. Żeby dowiedzieć się więcej o możliwości integracji systemu z już używanymi narzędziami, rozszerzaniu funkcjonalności Salesforce na kolejnych etapach rozwoju firmy bądź projektowaniu aplikacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb, skorzystaj z doradztwa. Proponuje je Advox Studio – w zespole ma certyfikowanych specjalistów Salesforce, w tym analityków biznesowych, developerów i PMów.