Dlaczego warto unowocześniać stronę?

Oczywiście, żeby lepiej wyglądała. Ale także dlatego, żeby ludzie lepiej na nią reagowali.
Jak się okazuje, aktualnie, ludzie lepiej reagują na stronę „modułową” z dużą liczbą obrazków niż na stronę tradycyjną (z obrazkami jedynie jako dodatkiem).

Więcej na ten temat znajdziecie w artykule:
http://www.niemanlab.org/2015/07/modern-homepage-design-increases-pageviews-and-reader-comprehension-study-finds

Znajdziecie tam konkretne liczby (badanie przeprowadzono na 1429 osobach, nowoczesny wystrój zaowocował 813 odsłonami stron, starszy wystrój 427, etc.).

Te dane mogą być przydatne kiedy macie przedstawić klientowi zalety nowoczesnych stron. Tu już nie mówimy o tym, że to ładniejsze/brzydsze, ciekawsze/mniej ciekawe. Dzięki temu i tym podobnym artykułom, możemy przedstawić klientowi konkretne korzyści, które uzyska dzięki temu, że jego strona będzie wyglądała w ten czy inny sposób.

Życzę powodzenia w konstruowaniu nowoczesnych stron 🙂 i przekonywaniu klientów do swoich racji 🙂