Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB 3.0

Twoja przeglądarka jest przestarzała i nie wspiera obecnych standardów WWW.
Zalecamy instalację najnowszej wersji jednej z przeglądarek, które poprawnie obsługują obecne standardy, np:

  • Arora
  • Chrome
  • Firefox
  • Opera
  • Safari

Windows, emm, Vienna ??

Re: Windows, emm, Vienna ??

Postprzez HitcH » 1 lip 2007, o 11:02 ·

A na jakim sprzęcie patrzyłeś tą Vistę?

na moim. Czyli tym:
Jego jedyna wada to cena, ktora skutecznie odstrasza.

no nie wiem... Zależy gdzie chcesz kupić. W Polsce odradzam, można nieźle przepłacić. Najlepiej to się opłaca chyba w USA
Oglądałem też w Niemczech to wychodzi 800€
Jakby MS zrobił system, który działałby tylko na kilku komputerach to zapewne też by tak śmigał...

lol? O co w tym chodzi? Mac to tak jak PC - też komputer, lepszy niż PC bo ... mniejszy, szybszy i większy wybór systemów (na Macu działa Win i Linux a na PC Mac nie)
Nowe gry będą zoptymalizowane pod Vistę i wszystko będzie ładnie śmigać,

o ile wpierw zrobią, żeby Vista nie zabierała 2/3 "sprzętu" a grom nie zostawała jakaś część. Bo wtedy nawet najlepiej zoptymalizowany silnik gry wysiądzie.
Obecnie jest z wydajność następująco u mnie:
XP:
3D Mark 03 - 13tys pkt
3d Mark 06 - 4tys pkt
Vista
3D '03 - 8tys pkt
3D '06 - 3,5tys pkt
Avatar użytkownika

HitcH

Posty: 266Dołączył(a): 6 maja 2007, o 16:52

Re: Windows, emm, Vienna ??

Postprzez Andy! » 1 lip 2007, o 11:22 ·

lol? O co w tym chodzi? Mac to tak jak PC - też komputer, lepszy niż PC bo ... mniejszy, szybszy i większy wybór systemów (na Macu działa Win i Linux a na PC Mac nie

No właśnie w tym rzecz, że ten system jest tylko pod jeden rodzaj komputera. Wiem, że to też PC, ale ma ściśle określone parametry. To tak jak Symbian - on jest tylko pod wybrane modele komórek, a nie na wszystkie.
Pozdrawiam i zapraszam na vortal nowych technologii aero - m
Andy
Avatar użytkownika

Andy!

Posty: 84Dołączył(a): 15 wrz 2006, o 17:45Lokalizacja: Zgierz (koło Łodzi)

Re: Windows, emm, Vienna ??

Postprzez Bananikus » 1 lip 2007, o 23:28 ·

na Macu działa Win i Linux a na PC Mac nie.


Ta, może jeszcze normalnie jak na PC? Przecież Lin i win, działają na macu na maszynie wirtualnej... i... to nie to samo, zresztą z tego co wiem, jest na windę specjalny emu na którym idzie odpalić maca....
Obrazek
Avatar użytkownika

Bananikus

Posty: 261Dołączył(a): 24 lis 2006, o 17:00

Re: Windows, emm, Vienna ??

Postprzez LEW21 » 2 lip 2007, o 09:48 ·

Windows da się zainstalować na Maku również bez żadnych emulatorów. Co do Linuxa - nie wiem.
Potrzebujesz pomocy? Napisz na forum zamiast wysyłać komuś prywatną wiadomość lub pisać do kogoś przez jakiś komunikator.
Avatar użytkownika

LEW21

Papa SmerfPosty: 3078Dołączył(a): 18 cze 2006, o 12:17Lokalizacja: Warszawa

Re: Windows, emm, Vienna ??

Postprzez HitcH » 2 lip 2007, o 10:13 ·

Windows da się zainstalować na Maku również bez żadnych emulatorów. Co do Linuxa - nie wiem.

Wina i Linuksa się da bez

Ta, może jeszcze normalnie jak na PC?

wiesz... nie tak normalnie bo najpierw trzeba kupić Maca a potem Wina i dopiero instalować
m - na dole prazeczytaj:
- oprogramowanie: Mac OS X Tiger, iLife '06 (opcjonalne systemy do zainstalowania we własnym zakresie: Windows XP Home/Pro, Linux, Unix)
Avatar użytkownika

HitcH

Posty: 266Dołączył(a): 6 maja 2007, o 16:52

Re: Windows, emm, Vienna ??

Postprzez Bartosz_MDF » 9 lip 2007, o 09:26 ·

@LEW21 Linuxa także da się zainstalować na MACu. Poza tym Windnows nigdy nie doczeka się Beryla i paru(set) innych pakietów i dalej pozostanie dziurawy ^^.
http://www.consol-elite.com - zapraszam wszystkich posiadaczy PSX, PS2, PS3, PSP
Obrazek
Avatar użytkownika

Bartosz_MDF

Posty: 116Dołączył(a): 27 maja 2007, o 13:13Lokalizacja: Dirty South

Re: Windows, emm, Vienna ??

Postprzez HubertOff » 5 sie 2007, o 20:35 ·

O LoL. Temat był o Viennie a nie o pojedynku Windows > Linux > Mac OS. No ale ok. ;)
Avatar użytkownika

HubertOff

Posty: 244Dołączył(a): 18 mar 2007, o 19:51Lokalizacja: Rzeszów

Re: Windows, emm, Vienna ??

Postprzez Mociu » 6 sie 2007, o 09:16 ·

Juz raczej Windows Seven ;P
http://mociu.jest.in/
Napisz coś o mnie!
Avatar użytkownika

Mociu

TropicielPosty: 327Dołączył(a): 5 kwi 2007, o 11:23Lokalizacja: Ziemia

Re: Windows, emm, Vienna ??

Postprzez HubertOff » 6 sie 2007, o 09:47 ·

Ja też nie wiem, jak ostatecznie sie nazwie. Mi sie podoba nazwa Windows Passa :P
Avatar użytkownika

HubertOff

Posty: 244Dołączył(a): 18 mar 2007, o 19:51Lokalizacja: Rzeszów

Re: Windows, emm, Vienna ??

Postprzez Mociu » 6 sie 2007, o 10:31 ·

Na razie to jest nazwa kodowa Windows Seven z tego co wiem :P

Winsyf Bug XD
http://mociu.jest.in/
Napisz coś o mnie!
Avatar użytkownika

Mociu

TropicielPosty: 327Dołączył(a): 5 kwi 2007, o 11:23Lokalizacja: Ziemia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Zaloguj  •  Zarejestruj