Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB 3.0

Twoja przeglądarka jest przestarzała i nie wspiera obecnych standardów WWW.
Zalecamy instalację najnowszej wersji jednej z przeglądarek, które poprawnie obsługują obecne standardy, np:

  • Arora
  • Chrome
  • Firefox
  • Opera
  • Safari

E-sklep vs infolinia dla klientów?

E-sklep vs infolinia dla klientów?

Postprzez Komis » 20 paź 2014, o 11:28 ·

Stosował ktoś takie rozwiązanie - http://www.tidetelco.pl/produkty/polacz ... /infolinia Chodzi mi tak naprawdę o zmniejszenie ilości czasu, który muszę poświęcić na odbieranie telefonów od klientów związanych z prostymi rzeczami, które można wytłumaczyć w dwóch zdaniach.
Dlatego myślałem o ustawieniu odpowiednich instrukcji w zależności od wciśnięcia klawisza. W sprawach pilnych połączenie by było bezpośrednio przekierowywane do mnie lub do koleżanki, która zajmuje się płatnościami.

Ktoś bawił się w takie coś i może opisać ewentualne efekty?

Komis

Posty: 9Dołączył(a): 28 sie 2014, o 10:46

Re: E-sklep vs infolinia dla klientów?

Postprzez jackol » 28 sie 2015, o 20:25 ·

Nie bawiłem się w taką infolinię, to jest dobry pomysł, choć nie jestem zwolennikiem połączeń z sekretarką.

-kliknij, aby dowiedzieć się jak naprawić usterkę-

jackol

NowyPosty: 3Dołączył(a): 28 sie 2015, o 16:45

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Zaloguj  •  Zarejestruj

cron